Віталій Руденко
Шрифт
  • Font Size
  • Default

Матеріали підготовлені юристами спеціально для громадян Солом'янського району, для захисту їх законних прав.

Шановні пані та панове! Ви можете взяти ці матеріали “за основу” свого звернення до органів місцевої влади.

Виходячи з досвіду, рекомендуємо відповідні звернення за своїм підписом направляти не на Керуючі компанії, які і мають надавати відповідні послуги, а, безпосередньо на голову КМДА пана Віталія Кличка, або на голову Солом'янської РДА. Це надасть більшого контролю за виконанням по суті Вашого звернення.

Отож, шановні Солом'янці, якщо ви вважаєте, що Вам неякісно, не в повному обсязі не надають послуги, що зазначені у квитанціях про сплату комунальних послуг, а саме:

  • прибирання сходових кліток;

  • прибирання при будинкової території;

  • дератизація приміщень;

  • витрати на освітлення місць загального користування;

  • підготовка до зимово-осіннього періоду;

  • обслуговування димовентиляційних каналів;

  • обслуговування систем водопостачання, центрального опалення;

  • поточний ремонт конструкційних елементів;

  • електроенергія місць загального користування;

  • тощо

беріть за зразок листа, що писав особисто автор, і який надається нище, та відстоюйте свої права!!

Пропонується Вашій увазі Звернення

 

КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом'янського району м. Києва» ЖЕД ..... (номер)

Іваненку І. І.

Руденка Віталія Володимировича

Київ, вул. ........, буд....., кв. ...

тел.: дом. 275-.....

Звернення

Шановна І І!

Я, Руденко Віталій Володимирович, власник квартири №.... будинку №... по вул. ....... звертаюся з наступних питань. Будинок, в якому я проживаю, перебуває на обслуговуванні КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом'янського району м. Києва». З метою забезпечення належного санітарно-технічного стану житлового фонду, його обслуговування та утримання, створено КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом'янського району м. Києва» і ЖЕД ...... та закріплено за ним відповідну територію та житловий фонд.

Відповідно до п.1 ст. 16 Закону України „Про житлово-комунальні послуги”, порядок надання житлово-комунальних послуг, їх якісні та кількісні показники мають відповідати умовам договору та вимогам законодавства.

Відповідно до п.3.1 ст. 16 Закону України „Про житлово-комунальні послуги”,

комунальні послуги надаються споживачу безперебійно, за винятком часу перерв на проведення ремонтних і профілактичних робіт виконавцем за графіком,погодженим з виконавчими органами місцевих рад або місцевими державними адміністраціями згідно з діючими будівельними нормами і правилами, правилами технічної експлуатації і користування, положеннями про проведення поточного і капітального ремонтів та іншими нормативними документами;

Відповідно до п.2.1 ст.21 Закону України „Про житлово-комунальні послуги”, виконавець зобов'язаний забезпечувати вчасно та відповідної якості надання житлово-комунальних послуг згідно із законодавством та умовами договору; надавати в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік житлово-комунальних послуг, їх вартість, загальну вартість місячного платежу, структуру цін/тарифів, норми споживання, режим надання житлово-комунальних послуг, їх споживчі властивості тощо;

Відповідно до п.2.5 ст.21 Закону України „Про житлово-комунальні послуги”, своєчасно проводити підготовку житлового будинку і його технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період;

Відповідно до п.2.6 ст.21 Закону України „Про житлово-комунальні послуги”, розглядати у визначений законодавством термін претензії та скарги споживачів і проводити відповідні перерахунки розміру плати за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості;

Відповідно до п.2.7 ст.21 Закону України „Про житлово-комунальні послуги”, утримувати в належному технічному стані, здійснювати технічне обслуговування та ремонт внутрішньобудинкових мереж, вживати заходів щодо ліквідації аварійних ситуацій,усунення порушень якості послуг у терміни, встановлені договором та/або законодавством;

КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом'янського району м. Києва» має здійснювати свою діяльність.

Однак, КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом'янського району м. Києва», ЖЕД .... не виконує у повному обсязі вимог чинного законодавства щодо обов’язку по утриманню та обслуговуванню житла, а саме житлового будинку №... по вул..., про що свідчать неодноразові звернення мешканців з відповідними заявами з відповідними заявами та усними зверненнями громадян залишились без відповіді, ремонтні роботи не були виконані. Згідно Житлового кодексу України балансоутримувач зобов’язаний виконувати ремонтні роботи та утримувати в належному стані житлові приміщення.

Зазначимо, КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом'янського району м. Києва», ЖЕД .... не надає у повному обсязі послуги, що зазначені у квитанціях про сплату комунальних послуг, а саме:

  • прибирання сходових кліток;

  • прибирання при будинкової території;

  • дератизація приміщень;

  • витрати на освітлення місць загального користування;

  • підготовка до зимово-осіннього періоду;

  • обслуговування димовентиляційних каналів;

  • обслуговування систем водопостачання, центрального опалення;

  • поточний ремонт конструкційних елементів;

  • електроенергія місць загального користування;

Вищезгадані послуги не були в повному обсязі надані, а грошові кошти за даний період були отримані КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом'янського району м. Києва», ЖЕД ....

КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом'янського району м. Києва», ЖЕД .... зобов’язане надавати споживачам згідно п.2.4 ст.21 Закону України „Про житлово-комунальні послуги”, економічні обґрунтування вартості послуг та тарифів, а також згідно з постановою Кабінету Міністрів України №560 надати обґрунтування комунальних послуг та опалення, зокрема, скільки гігакалорій тепла поступило на окремий будинок, скільки конкретно – на опалення кожної квартири, та вказати ціну отриманої послуги та відпущеної для кожного споживача.

Відповідно до п.3.1, п.3.2, п.3.4 ст.10 Закону України „Про захист прав споживачів” у разі виявлення недоліків у виконаній роботі (наданій послузі) споживач має право на свій вибір вимагати:

  • безоплатного усунення недоліків у виконаній роботі (наданій послузі) у розумний строк;

  • відповідного зменшення ціни виконаної роботи (наданої послуги);

  • відшкодування завданих йому збитків з усуненням недоліків виконаної роботи (наданої послуги) своїми силами чи із залученням третьої особи.

Таким чином, на підставі викладеного та згідно п.1, п.3.1 ст.16; п.4, п.5, п.8 ст.20; п.2.1, п.2.4, п.2.5, п.2.6. п.2.8 ст.21; п.1.4, п.1.5, п.1.6 ст.30; п.1 ст.31; п.5 ст.32 Закону України „Про житлово-комунальні послуги”, п.3.1, п.3.2, п.3.4 ст.10 „Про захист прав споживачів”, п.2 ст. 50 Закону України „Про захист економічної конкуренції”, а також відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №560

ПРОШУ:

  1. Надати письмово відповідь на вищезазначену адресу в строки, встановлені чинним законодавством України

  2. Прошу надати копії Актів виконаних робіт по утриманню вищезазначеного будинку за трьох річний період звітності.

  3. Прошу надати роз’яснення в які терміни визначені законодавством України балансоутримувач забовязанний виконувати роботи з обслуговування та утримання житлового фонду.

  4. Прошу надати обґрунтування вартості житлово-комунальних послуг будинку ..... по вулиці ....

  5. Прошу надати вичерпну інформацію щодо запланованих до зими робіт з утеплення сходових клітин (парадних) у будинку .... по вулиці ....

 

„ ”___________2015 р. РУДЕНКО В.В,.